ניר ברקת: "הניסוי עם גנץ כשל – לא נשב איתו שוב"

אייל ראובן No Comments on ניר ברקת: "הניסוי עם גנץ כשל – לא נשב איתו שוב"

חה"כ ניר ברקת בריאיון ל'קול חי': "גנץ רוצה להיות ראש ממשלה? הוא איש שמאל. הוא לא שייך למחנה שלנו. הניסוי איתו כשל, זה אנטי דמוקרטי בעליל ומשבש את כל התשתית. עברנו שנה קשה"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכיר מפלגת הליכוד, חה"כ ניר ברקת שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), והבהיר כי גוש הימין לא יכנע לניסיונות לקרוע אותו מבפנים. "ההקלטות האלה – זה לא בא מהגוש שלנו. אלה אנשים שרוצים לסכסך ביננו", אמר ברקת ביחס להקלטה שפורסמה בה נשמע סמוטריץ' תוקף את נתניהו. "לפיד רוצה להעלות שוב את הנושא כדי להכשיר את רע"מ. כוחנו באחדותנו". 

"אני הצטרפתי לפוליטיקה כי אני מוטרד לגורל המדינה", אומר ברקת. "אני רואה מה קרה בשנה האחרונה. מה קרה לביטחון האישי, יוקר המחיה. אנחנו צריכים להחזיר את המדינה למסלול. אנחנו צריכים כל קול וכל שיתוף פעולה. המשחק הוא קודם כל גושי אבל יש חשיבות גם לעניין המפלגה הגדולה".

"מעטים אולי ישנו את דעתם בשבוע הקרוב. המבחן שלנו עכשיו הוא להביא אנשים לקלפי. כל אחד צריך לאתר בסביבתו את אלה שלא הגיעו ולהביא אותם", קרא בכיר המפלגה.

הוא תקף את שקד: "בסבב הראשון באפריל 2019 ניבאו לבנט ושקד שישה מנדטים והם לא עברו ובגלל זה נכנסנו לאי יציבות שלא הייתה כמותה, ועכשיו היא רוצה את קולות הימין אבל היא עדיין שרה בממשלת השמאל. מי שאכפת לו מגוש הימין צריך להבין שאין מה להצביע לה".

ברקת הבהיר כי שיתוף הפעולה עם הציונות הדתית הוא על בסיס אידיאולוגי ולא יוחלף: "המכנה המשותף שלנו הוא רחב מאוד. זה על בסיס ערכי ואת זה לא מחליפים".

הוא התייחס לשאלה האם יקימו ממשלה עם גנץ: "גנץ רוצה להיות ראש ממשלה? הוא איש שמאל. הוא לא שייך למחנה שלנו. הניסוי איתו כשל, זה אנטי דמוקרטי בעליל ומשבש את כל התשתית. עברנו שנה קשה".

"מה זה רוטציה? היא לא מחזיקה מים. עברנו את הסרט הזה. זה סיוט, למה שנרצה לחזור לשם? בבחירות האלה חייבים הכרעה", הוסיף. 

עוד טען ברקת: "ללפיד וגנץ אין חלופה אחרת, הם חייבים להישען על המשותפת ורע"מ. תנועות אנטי ציוניות ותומכות טרור. הם רוצים את הכיסא בכל מחיר".

לסיום אמר: "זה עדיין לא בכיס שלנו. הכל תלוי במשמעת האישית של כל אחד בימין. אני מבקש מכל אחד לעשות הכל בחלק הקטן שלו. זה בידיים שלנו. אבל זה תלוי במאמץ".



0 תגובות